Pomoc

Loader image

Jak złożyć reklamację dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki?

  • Jak złożyć reklamację dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki?

    Reklamacje dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki


    Reklamacje dotyczące źle naliczonej opłaty przez DHL prosimy składać poprzez przycisk " ZŁÓŻ REKLAMACJĘ" dostępny w raporcie w panelu usługi, w karcie          " RAPORTY", pod linkiem panel.sendego.pl/reports - raport został przesłany w mailu o tytule "Raport z wysyłek Sendego.pl".

    Aby złożyć taką reklamację należy:

    1. 1. Przejść do raportu.
      Aby otworzyć raport, otwórz kartę w panelu usługi "RAPORTY", dostępną pod linkiem panel.sendego.pl/reports lub ostatnią wiadomość e-mail otrzymaną z adresu przesylki@sendego.pl o tytule "Raport z wysyłek Sendego.pl" i kliknij w link prowadzący do raportu.

    2. 2. Na liście numerów Przesyłek zaznacz numery Przesyłek dla których chcesz złożyć reklamację. Reklamacje są rozpatrywane dla każdej przesyłki osobno.

    3. 3. Zaznacz oświadczenie wymagane do złożenia reklamacji.
      "[ ] Oświadczam, że podane przeze mnie wymiary i wagi nadanych paczek były zgodne ze stanem faktycznym i proszę o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty dodatkowej."

    4. 4. Kliknij w przycisk "ZŁÓŻ REKLAMACJĘ", a Twoja reklamacja zostanie automatycznie wysłana.

    5. 5. Po rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy Ci także różnicę. Jeśli reklamacja zostanie uznana w całości, czyli dopłaty za wszystkie zakwestionowane wymiary/wagi z jednego raportu zostaną anulowane, zwrócimy Ci także opłatę manipulacyjną.

    Pamiętaj, że Sendego.pl jest tylko pośrednikiem i nie ma fizycznego kontaktu z Twoimi paczkami. Powyższy raport wynika z faktury przedstawionej nam przez spedytora i Sendego.pl
    nie jest w stanie zweryfikować zasadności naliczenia przez niego wyższej opłaty.



    Reklamacje są rozpatrywane na warunkach i w terminach wynikających z przepisów wykonawczych
    wydanych do ustawy prawo przewozowe i ustawy prawo pocztowe.

    Więcej informacji o reklamacjach dostępne na stronie internetowej: http://www.dhl.com.pl/

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.