Pomoc

Loader image

Jak złożyć reklamacje dotyczące nieterminowości doręczenia przesyłki

  • Jak złożyć reklamacje dotyczące nieterminowości doręczenia przesyłki
    Dokumenty niezbędne do rozpatrzenia reklamacji przesyłek krajowych DHL:

    Reklamacje dotyczące nieterminowości
    - oryginał lub kserokopia listu przewozowego.(pdf)
    - wypełniony formularz reklamacyjny. Do pobrania TUTAJ
    Czysty druk - http://www.dhl.com.pl/content/dam/downloads/pl/express/forms/druk_reklamacja_interwencja.doc

    Czas rozpatrzenia reklamacji przesyłek krajowych

    - 10 dni roboczych licząc od dnia wniesienia reklamacji skutecznej, tj. zawierającej komplet wymaganych dokumentów.

    10 dni liczone jest od dnia wpłynięcia i potwierdzenia wpłynięcia reklamacji do DHL.
    Reklamacje są przekazywane do DHL w ciągu 1 dnia roboczego. Jeśli reklamacja wpłynie do nas po godzinie 16:00 ostatniego dnia roboczego w tygodniu, zostanie przesłana w następnym dniu roboczym następującym po przerwie.

    - w przypadku reklamacji przesyłek ubezpieczonych termin może ulec wydłużeniu (reklamacje rozpatrywane są przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe)

    Aby złożyć reklamację dotyczącą nieterminowości doręczenia DHL:

    Wyślij do nas na adres przesylki@sendego.pl, wypełniony według instrukcji formularz i list przewozowy do przesyłki, której tyczy reklamacja. Formularz musi być wysłany w formacie umożliwiającym nam pobranie go i podpisanie, nie moze to być zdjęcie formularza.
    Po rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy Ci różnicę.
     


    Reklamacje są rozpatrywane na warunkach i w terminach wynikających z przepisów wykonawczych
    wydanych do ustawy prawo przewozowe i ustawy prawo pocztowe.

    Więcej informacji o reklamacjach dostępne na stronie internetowej: http://www.dhl.com.pl/

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.