Jeśli Np. omyłkowo wybrałeś przesyłkę z dostarczeniem do punktu, możesz ją łatwo anulować. Pobrane środki zostaną ci zwrócone do portfela w ciągu 30 minut. Opcja anulowania przesyłki jest dostępna także przy wysyłaniu z Sellingo i Sellasist. Jednak tylko w przypadku wysyłki Sendego Inpost.
Jak mogę anulować przesyłkę?
1. Zaloguj się na swoje konto Sendego.
2. Kliknij Przesyłki w realizacji. Możesz, zamiast tego kliknąć Historia.
4. Kliknij Ok.
PRZESYŁKI PACZKOMATOWE
1. Zaloguj się na swoje konto Sendego.
2. Kliknij Przesyłki w realizacji. Możesz, zamiast tego kliknąć Historia.
3. Kliknij Zleć anulowanie przesyłki.
4. Kliknij Ok.
5. Odczekaj 72 godziny, na anulowanie etykiety.
6. Po upłynięciu tego czasu kliknij Anuluj przesyłkę. Otrzymasz zwrot środków.
Jeżeli po anulowaniu przesyłki chciałbyś zwrotu pieniędzy na swoje konto bankowe skontaktuj się z nami. Napisz dyspozycję z adresu email, na którym założone jest konto, my wystawimy korektę faktury i po otrzymaniu podpisanej kopii zwracamy pieniądze przelewem zwrotnym, na konto, z którego dokonany był przelew.