Pomoc

Loader image

Jak anulować przesyłkę w Sendego (Sendego DHL i Sendego Inpost)?

  • Jak anulować przesyłkę w Sendego (Sendego DHL i Sendego Inpost)?
    Jeśli Np. omyłkowo wybrałeś przesyłkę z dostarczeniem do punktu, możesz ją łatwo anulować. Pobrane środki zostaną ci zwrócone do portfela z ciągu 30 minut. Opcja anulowania przesyłki jest dostępna także przy wysyłaniu z Sellingo i Sellasist. Jednak tylko w przypadku wysyłki Sendego DHL i Sendego Inpost.

    Jak mogę anulować przesyłkę?

    1. Zaloguj się na swoje konto Sendego.
    2. Kliknij Przesyłki w realizacji. Możesz, zamiast tego kliknąć Historia.



    3. Kliknij Anuluj.


    4. Kliknij Ok.


    PRZESYŁKI PACZKOMATOWE

    1. Zaloguj się na swoje konto Sendego.
    2. Kliknij Przesyłki w realizacji. Możesz, zamiast tego kliknąć Historia.



    3. Kliknij Zleć anulowanie przesyłki.



    4. Kliknij Ok.




    5. Odczekaj 72 godziny, na anulowanie etykiety.
    6. Po upłynięciu tego czasu kliknij Anuluj przesyłkę. Otrzymasz zwrot środków.

    Jeżeli po anulowaniu przesyłki chciałbyś zwrotu pieniędzy na swoje konto bankowe skontaktuj się z nami. Napisz dyspozycję z adresu email, na którym założone jest konto, my wystawimy korektę faktury i po otrzymaniu podpisanej kopii zwracamy pieniądze przelewem zwrotnym, na konto, z którego dokonany był przelew.


    POWIĄZANE ARTYKUŁY:
     

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.