Pomoc

Pomoc Sendego

wybierz odpowiedni dział lub skorzystaj z wyszukiwarki

Wyszukaj w pomocy
Jak złożyć dyspozycję zmiany adresu dla przesyłki w doręczeniu?
By zmienić adres w przesyłce, która jest już w doręczeniu odbiorca przesyłki może skorzystać z funkcji zmiany adresu bezpośrednio na stronie 


Jeśli z jakiegoś powodu nie uda się przekierować przesyłki w ten sposób, wypełnij formularz zmiany adresu. Do pobrania TUTAJ

INSTRUKCJA WYPEŁNIENIA FORMULARZA


Spójrz na przykładowy formularz poniżej. 
Wypełnij pola oznaczone   

Nie wypełniaj pól oznaczonych na czerwono, przede wszystkim nie podpisuj formularza, musi być podpisany przez naszego pracownika, ponieważ to eSprzedaż w Twoim imieniu występuje z reklamacją.

Wypełniony formularz prześlij na adres przesylki@sendego.pl wraz z listem przewozowym przesyłki, której dotyczy dyspozycja.




Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?