Pomoc

Loader image

Jak złożyć reklamację dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki?

  • Jak złożyć reklamację dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki?
    Reklamacje dotyczące źle naliczonej opłaty przez DHL należy składać poprzez przycisk "ZŁÓŻ REKLAMACJĘ" dostępny w raporcie w panelu usługi Sendego, a dokładniej w karcie "RAPORTY", pod linkiem panel.sendego.pl/reports - raport został również przesłany w mailu o tytule "Raport z wysyłek Sendego.pl".

    Aby złożyć taką reklamację należy:
    1. Przejść do raportu.
      Aby otworzyć raport, otwórz kartę w panelu usługi "RAPORTY", dostępną pod linkiem panel.sendego.pl/reports lub ostatnią wiadomość e-mail otrzymaną z adresu przesylki@sendego.pl o tytule "Raport z wysyłek Sendego.pl" i kliknij w link prowadzący do raportu.

    2. Na liście numerów Przesyłek zaznacz numery Przesyłek dla których chcesz złożyć reklamację. Reklamacje są rozpatrywane dla każdej przesyłki osobno.

    3. Zaznacz oświadczenie wymagane do złożenia reklamacji.
      "[ ] Oświadczam, że podane przeze mnie wymiary i wagi nadanych paczek były zgodne ze stanem faktycznym i proszę o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty dodatkowej."

    4. Kliknij w przycisk "ZŁÓŻ REKLAMACJĘ", a Twoja reklamacja zostanie automatycznie wysłana.

    5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy Ci także różnicę. Jeśli reklamacja zostanie uznana w całości, czyli dopłaty za wszystkie zakwestionowane wymiary/wagi z jednego raportu zostaną anulowane, zwrócimy Ci także opłatę manipulacyjną. System Sendego wystawia raporty automatycznie wg. informacji z DHL. Również zwroty z pozytywnie rozpatrzonych reklamacji robione są automatycznie

    Pamiętaj, że Sendego.pl jest tylko pośrednikiem i nie ma fizycznego kontaktu z Twoimi paczkami. Raporty generowane są automatycznie i wynikają z faktury przedstawionej nam przez DHL. Sendego.pl nie jest w stanie zweryfikować zasadności naliczenia przez DHL wyższej opłaty, dlatego reklamacje źle naliczonej opłaty przekazywane są do rozpatrzenia firmie DHL.

    Reklamacje są rozpatrywane na warunkach i w terminach wynikających z przepisów wykonawczych wydanych do ustawy prawo przewozowe i ustawy prawo pocztowe.

    Więcej informacji o reklamacjach znajdziesz na stronie internetowej: https://www.logistics.dhl/pl-pl/home.html

    Oceń tę informację:

    - +

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

skontaktuj się z nami

Biuro obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.