Pomoc

Pomoc Sendego

wybierz odpowiedni dział lub skorzystaj z wyszukiwarki

Wyszukaj w pomocy
Jak złożyć Reklamację? Reklamacje dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki

Reklamacje dotyczące źle naliczonej opłaty za przesyłki


Reklamacje dotyczące źle naliczonej opłaty przez DHL prosimy składać poprzez przycisk "ZŁÓŻ REKLAMACJĘ" dostępny w raporcie w panelu usługi, w karcie "RAPORTY", pod linkiem panel.sendego.pl/reports - raport został przesłany w mailu o tytule "Raport z wysyłek Sendego.pl".

Aby złożyć taką reklamację należy:

  1. 1. Przejść do raportu.
    Aby otworzyć raport, otwórz kartę w panelu usługi "RAPORTY", dostępną pod linkiem panel.sendego.pl/reports lub ostatnią wiadomość e-mail otrzymaną z adresu przesylki@sendego.pl o tytule "Raport z wysyłek Sendego.pl" i kliknij w link prowadzący do raportu.

  2. 2. Na liście numerów Przesyłek zaznacz numery Przesyłek dla których chcesz złożyć reklamację. Reklamacje są rozpatrywane dla każdej przesyłki osobno.

  3. 3. Zaznacz oświadczenie wymagane do złożenia reklamacji.
    "[ ] Oświadczam, że podane przeze mnie wymiary i wagi nadanych paczek były zgodne ze stanem faktycznym i proszę o zwrot niesłusznie naliczonej opłaty dodatkowej."

  4. 4. Kliknij w przycisk "ZŁÓŻ REKLAMACJĘ", a Twoja reklamacja zostanie automatycznie wysłana.

  5. 5. Po rozpatrzeniu reklamacji, skontaktujemy się z Tobą. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy Ci także różnicę. Jeśli reklamacja zostanie uznana w całości, czyli dopłaty za wszystkie zakwestionowane wymiary/wagi z jednego raportu zostaną anulowane, zwrócimy Ci także opłatę manipulacyjną.

Pamiętaj, że Sendego.pl jest tylko pośrednikiem i nie ma fizycznego kontaktu z Twoimi paczkami. Powyższy raport wynika z faktury przedstawionej nam przez spedytora i Sendego.pl nie jest w stanie zweryfikować zasadności naliczenia przez niego wyższej opłaty.



Reklamacje są rozpatrywane na warunkach i w terminach wynikających z przepisów wykonawczych
wydanych do ustawy prawo przewozowe i ustawy prawo pocztowe.

Więcej informacji o reklamacjach dostępne na stronie internetowej: http://www.dhl.com.pl/
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?